Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Καλό ταξίδι στη δασκάλα μας… την αγαπημένη κυρία Αίγλη!

(15 Μαΐου 1970) Σχολική εκδρομή Νηπιαγωγείου - Δημοτικού στο Πόρτο Ράφτη.
Από αριστερά 3η: ΑΙΓΛΗ ΑΡΦΑΡΑ




Στις 8 Ιουλίου 2020 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 94 ετών, η Αίγλη Αρφαρά-Παλαμίδου, που τη γνωρίσαμε ως δασκάλα στη Σχολή Χιουρέα.

 Όλοι οι μαθητές της θυμόμαστε με αγάπη την όμορφη, δροσερή, δυναμική δασκάλα μας, με την ωραία φωνή. Ήταν αγαπημένη δασκάλα στην Α΄ δημοτικού (συνήθως) και δασκάλα Ωδικής στις μεγαλύτερες τάξεις, αφού εκτός από πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας, είχε και πτυχίο Ωδείου. Πόσα και πόσα τραγούδια μας έμαθε…! 
Με τα παιδιά της τάξης της, Α΄ Δημοτικού (σχολ. έτος 1966-67)


Η κυρία Αίγλη ήταν ένας άνθρωπος δραστήριος, με γνώσεις και ενδιαφέροντα. Ήταν καλλιεργημένη, ευγενική, ζεστή ως άνθρωπος, ακριβοδίκαιη, με καλοσύνη και χαμόγελο για τα παιδιά, τους συναδέλφους της, για όλους.  


Έζησε μια καλή ζωή, δίπλα στον αγαπημένο της σύζυγο Τάκη Παλαμίδη και ευτύχησε να δει και εγγόνια από το μοναχογιό της Φοίβο. 

Εμείς οι μαθητές της, την έχουμε μέσα στην καρδιά μας και την ευχαριστούμε για όσα μας έμαθε.  



Καλό ταξίδι αγαπημένη μας δασκάλα…..







Αναρτήθηκε από ΣΧΟΛΗ ΧΙΟΥΡΕΑ στο ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ...


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιώργος Καπερνέκας: Καλό ταξίδι, την είχα και εγώ στην πρώτη.Αγαπημενη όλων μας.Την συνάντησα μετά από πολλά χρόνια στην εκκλησία, χαρηκαμε και οι δύο πολύ.Τα συλλυπητήρια μου στον γιο της,αυτόν ήξερα εγώ,δεν ξέρω αν είχε και άλλα παιδιά.

Ανώνυμος είπε...

Μαρία Δημοπούλου: Την έχω μέσα στην καρδιά μου την ευχαριστώ γιατί με έμαθε να αγαπώ την μουσική 🌹🎵🌺🎶❤️Και να πω στον Φοίβο ευτυχής που είχε για μητέρα την κυρία Αίγλη!!!

Ανώνυμος είπε...

Δήμητρα Αθανασίου: Έκανε και γυμναστική θυμάμαι! Παιχνίδι και τραγούδι! Αγαπημένη!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χριστίνα Θεοδωροπούλου: Καλή Γαλήνη

Ανώνυμος είπε...

Ειρήνη Δημόγλου: Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους που γράφουν κάτι καλό για την θεία μου. Για μένα δεν ήταν μόνο θεία αλλά και κάτι περισσότερο. Ήταν η δεύτερη μου μάνα.

Ανώνυμος είπε...

Ντίνα Δαβάκη: Πολύ λυπήθηκα. Ηταν η δασκάλα μας στη Δευτέρα Δημοτικού. Γλυκύτατη.

Ανώνυμος είπε...

Βαγγελιώ Κονδάκη: Συλλυπητήρια σε όσους την ξέρατε. Καλό της Παράδεισο

Ανώνυμος είπε...

Κάτια Μανταδάκη: Καλό της ταξίδι,γλυκειά γυναίκα με τον γιο της τον Φοιβο.Εμεις δεν την είχαμε οι μεγαλύτεροι,αλλά πάντα ήταν μια γλυκειά παρουσία,έτσι την βλέπαμε!!

Αντώνης Λουκίδης είπε...

Θερμά συλλυπητήρια Φοίβο.

Ήταν η πιό αγαπημένη μου δασκάλα σε όλη τη σχολική μου ζωή.

Την είχα δασκάλα στην 1η δημοτικού τη χρονιά 1963-64.

Ακόμα ακούω τη γλυκειά - δυνατή φωνή της στα παραγγέλματα της γυμναστικής...

Αντώνης Λουκίδης

Ανώνυμος είπε...

Αντώνης Λουκίδης: Κυρία Αίγλη ήσουν και θα είσαι πάντα στην καρδιά μου.

Ανώνυμος είπε...

Αντώνης Λουκίδης: Ήταν η πιό αγαπημένη μου δασκάλα σε όλα τα σχολικά μου χρόνια, από το 1963-64 στην Α' δημοτικού. Πάντα θυμάμαι την γλυκιά και δυνατή φωνή της στα παραγγέλματα της γυμναστικής.

Ανώνυμος είπε...

Αργύρης Πούλος: Καλό της ταξίδι ! Την είχα και την αγαπούσα πολύ !!!