Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ: Ο τροχονόμος και η σωφερίνα


 Ο τροχονόμος σταματάει ένα αυτοκίνητο με μια κυρία σωφερίνα, που κατέβαινε τη λεωφόρο πατημένη στο τέρμα.

- Χαίρετε!

- Χαίρετε!

- Πήρατε είδηση ότι περάσατε το όριο ταχύτητας;

- Αχ! Αλήθεια;

- Αλήθεια! Το δίπλωμά σας παρακαλώ.

- Αχ ξέρετε μου έκλεψαν την τσάντα, μαζί και το δίπλωμα… Πριν λίγες μέρες.

- Να μου δείξετε τουλάχιστον την ασφάλεια;

- Μα μαζί με το δίπλωμά μου ήταν και η ασφάλεια.

- Μπορώ να δω την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου;

- Όχι αγαπητέ μου, το αυτοκίνητο είναι κλεμμένο!

- Κλεμμένο;! Από ποιόν; Από πότε;

- Μα πριν από λίγο… ο ιδιοκτήτης του είναι ήδη νεκρός… τον έχω στο πορτ-μπαγκάζ!!!

Ο τροχονόμος δεν πιστεύει στα αυτιά του και καλεί περιπολικά. Μαζί έρχεται και ο διοικητής του κοντινού τμήματος.

Η κυρία τους περιμένει ψύχραιμα.

- Κυρία, έχουμε πολύ σοβαρές καταγγελίες για σας, από τον συνάδελφο.

- Δεν καταλαβαίνω.

- Ανοίγετε παρακαλώ το πορτμπαγκάζ;

Το πορτ-μπαγκάζ ανοίγεται και είναι κενό…

- Είναι δικό σας το αυτοκίνητο;

- Βεβαίως, να και η άδεια κυκλοφορίας, να και η ασφάλεια.

Δίνει τα χαρτιά στον διοικητή.

- Έχετε δίπλωμα;

- Φυσικά, να το.

Το βγάζει από την τσάντα της και ρωτάει:

- Μα γιατί όλα αυτά;

- Γιατί ο συνάδελφος, μας ανέφερε ότι οδηγείτε χωρίς δίπλωμα, ένα κλεμμένο αυτοκίνητο, με ένα πτώμα στο πορτ-μπαγκάζ!...

- Σοβαρά;;; Απίστευτο! Αν είναι δυνατόν! Να δείτε που στο τέλος θα σας πει ότι έτρεχα κιόλας!!!

 😄😃😄😃😄😃

Ανάρτηση ΣΧΟΛΗ ΧΙΟΥΡΕΑ στο ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ

Δείτε επίσης:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: