Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Το βαρελότο στα Θρησκευτικά…

Γ΄ Γυμνασίου.  Ώρα Θρησκευτικών. Καθηγητής Παναγιώτης Κυριακού.

Μεσαία σειρά, θρανίο στη μέση της σειράς, Θόδωρος Μακρής (εγώ) και δίπλα μου ο Πάνος Βαρδάκος. Μπροστινό θρανίο Παναγιώτης Κόρπος και Ανδρίτσος. Πίσω θρανίο Θάλεια Κανελλία και Μαρία Φιλιππίδου.

Η Θάλεια μού δίνει ένα βαρελότο, από αυτά που όταν κάνουν μπαμ πετάνε χαρτοπόλεμο.

 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Τραβάω το σχοινάκι του βαρελότου, που σκάει, και το πετάω στο μπροστινό θρανίο του Κόρπου. Ο Κυριακού (ο καθηγητής) τα χάνει και κατευθύνεται στο θρανίο του Κόρπου σε εξωφρενική κατάσταση. Από πίσω μου η Θάλεια να κλαίει από τα γέλια…

Φωνάζουν την κυρία Πιερράκου (Φιλόλογο)… 

Με λίγα λόγια, μαθαίνουμε την άλλη μέρα, ότι όλη η τάξη θα μείνει εκτός σχολείου για μια εβδομάδα, αν δεν πούμε ποιος το έκανε.

Κανένας δεν λέει τίποτα. Κι εγώ κάνω την πάπια. Αλλά έλα που έρχεται ο Κόρπος και μου λέει: «Θόδωρε πες το πως ήσουν εσύ, γιατί μια εβδομάδα απουσίες μένω στην ίδια τάξη!» Αυτός όλο κοπάνες έκανε…

Τάκης Χιουρέας
Τι να κάνω, την άλλη μέρα πάω στο γραφείο του κυρίου Χιουρέα και του λέω ότι ήμουν εγώ. 

ΤΕΤΑΣΤΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!! Επίπληξη απλή, μόνο με τα λόγια!!! Δυστυχώς, δεν έχω τη δυνατότητα να σας περιγράψω με λόγια, πώς ένιωσα εκείνες τις στιγμές, που πιστέψτε με, τις θυμάμαι ακόμα… Και μετά, το συμβάν ξεχάστηκε, χωρίς να συμβεί τίποτα!

Σημειωτέον ότι για μερικούς μήνες που ο κύριος Παπαδημητρίου, ο Μαθηματικός μας, έκανε εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας, ο κύριος Χιουρέας μάς έκανε μάθημα Μαθηματικών. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ δεν θα τον ξεχάσω ποτέ!

 Θόδωρος Μακρής

 Ανάρτηση ΣΧΟΛΗ ΧΙΟΥΡΕΑ στο ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ  

Δείτε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια: