Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2022

Αποκριάτικα τραγούδια που τραγουδήσαμε στο σχολείο…

Παιδικά τραγούδια γεμάτα ωραίες, πολύχρωμες αναμνήσεις, από τις όμορφες, χαρούμενες στιγμές που ζήσαμε, ντυμένοι μασκαράδες, στα σχολικά αποκριάτικα πάρτυ μας…

 
 

🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈

Αποκριές μάς ήρθαν πάλι

Αποκριές μάς ήρθαν πάλι
αχ παιδιά μου τι χαρά
μέσα στου χορού τη ζάλη
θα γλεντήσουμε ξανά.

-Κι εμένα θα μ’ αφήσετε στο σπίτι την καημένη…

-Κι εσύ μικρό ποντίκι μας θα ’ρθείς μασκαρεμένη!

-Θα βάλω φούστα γιορτινή
μεταξωτή μπροστέλα
και θα σηκώσω τα μαλλιά
με κόκκινη κορδέλα!

 🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈

Αποκριά

Η Λίνα, ο Φώτης κι ο Τοτός,
φίλοι κι οι τρεις αχώριστοι,
μασκαρευτήκανε προχθές
και γίνανε αγνώριστοι.

Φόρεσαν ρούχα παρδαλά,
χαρτένια καπελίνα,
οι δυο πιερότοι γίνανε
κι η Λίνα κολομπίνα.

Τι γέλια, τι πανζουρλισμός!

 Έχασαν το μυαλό τους,
κι όσοι τους ‘βλέπαν φώναζαν:
«Καλώς τους πιερότους!».

Μα σαν τους είδε κι ο Αζόρ
από τη μέση εχάθη
και φοβισμένος τρύπωσε
μέσα σ’ ένα καλάθι!

 🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈

Καλώς το καρναβάλι

Καλώς το Καρναβάλι
με τους τρελούς χορούς
που ντύνει μασκαράδες
μεγάλους και μικρούς.

Καλώς το που σκορπάει
κορδέλες κομφετί
κι είναι για τα παιδάκια

η πιο τρελή γιορτή.

          

🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈

Το βαλσάκι

Θα φορέσω τα γιορτινά μου
και θα πάω εις τον χορό.
Θα χορέψω με την καρδιά μου
τον χορό που τόσο αγαπώ.

Ένα βαλσάκι, ένα βαλσάκι
φτερά θα κάνω σαν το πουλάκι,
θα χορέψω με την καρδιά μου
το χορό που τόσο αγαπώ.

Με τη Μαίρη και με το Γιώργο
με την Άννα και τον Τοτό,
στο βαλσάκι θα τριγυρίζω
κι όμορφα θα χοροπηδώ.

Ένα βαλσάκι, ένα βαλσάκι
φτερά θα κάνω σαν το πουλάκι,

 θα χορέψω με την καρδιά μου
τον χορό που τόσο αγαπώ.

          

 

 🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈

Ανάρτηση ΣΧΟΛΗ ΧΙΟΥΡΕΑ στο (ΕΝΘΥΜΙΑ) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ - ΠΟΙΗΜΑΤΑ

Δείτε επίσης:

 


 🎈🎉🎈🎉🎈🎉🎈

Δεν υπάρχουν σχόλια: